تبلیغات اینستاگرام؛ راهی برای افزایش نرخ مشارکت کاربران2024-10-05
28 راه برای بالا بردن نرخ تعامل و اینگیجمنت Engagement پیج اینستاگرام مهران فره راز مشاور مارکتینگ متخصص فروش
در دنیایی که حدود ۲۷ درصد از خریدهای مردم از طریق اینترنت انجام میشود (Tidio)، چشمپوشی از تبلیغات پولی یعنی از دست دادن مشتریان بالقوه! از آنجایی که هر دو استراتژی، اهداف متفاوتی دارند، نمیتوان گفت که کدام یک برتر از دیگری است. شما میتوانید بهجای انتخاب یکی از این روشها با ترکیب هر ۲ استراتژی با هم، از مزیتهای بیشتری هم بهرهمند شوید. برای مثال سایت آل اسپرت با راهاندازی فروشگاه اینترنتی خود و فعالیت در بخش بلاگ، تبلیغات پولی را هم از طریق خدمات یکتانت انجام داده است.
پاسخ به کامنتها، لایک کردن پستهای فالوورها و ارسال پیامهای خصوصی به کاربران میتواند باعث افزایش مشارکت و ارتباط عمیقتر با مخاطبان شما شود. یکی از مهمترین استراتژیهای افزایش تعامل در اینستاگرام، تولید محتوای جذاب و متنوع است. استفاده از تصاویر، ویدئوها، استوریها، و پستهای کاروسل میتواند تجربه کاربری فالوورها را بهبود بخشد و باعث افزایش تعامل آنها شود. به عنوان مثال، ترکیب تصاویر با ویدئوهای کوتاه باعث ایجاد دقت و جلب توجه بیشتر میشود. یکی از موضوعاتی که بسیار در دیده شدن و افزایش تعامل با مخاطبین تاثیر دارد، تداوم در انتشار محتواست. با انتشار پست در زمان مناسب (وقتی که مخاطبان شما در اینستاگرام هستند) به راحتی میتوانید نرخ مشارکت را بالا ببرید .
کاربران شما باید احساس کنند که بخشی از شبکه اینستاگرام شما هستند. با آن ها از طریق کامنت و دایرکت در تعامل باشید .هنگامی که آنها اظهار نظر می کنند ، به آنها پاسخ دهید. وقتی به نظرات و پیام های آنان اهمیت می دهید این نشان می دهد که شما برای کاربران خود ارزش قائل هستید و می توانید رابطه نزدیکتری را با آن ها ایجاد نمایید. مسابقههای اینستاگرامی معمولاً شرایط سادهای دارند؛ مثلاً پاسخدادن به یک سؤال و فالوکردن پیج یا منشنکردن یک دوست و لایککردن پست. پستهای اسلایدی با محتوای آموزشی، پشتصحنه، اینفوگرافیک، دادهها و آمار جذاب بسیار محبوباند. در پستهای اسلایدی میتوانید تا ۱۰ اسلاید، تصویر، متن یا ویدئو بگذارید.
استفاده از این روش در نهایت باعث افزایش اینگیجمنت ریت پستهای شما خواهد شد. این محدودیتها شاید در ابتدا کمی دست و پا گیر به نظر برسند، اما یکی از دلایل محبوبیت اینستاگرام میان کاربران همین کاهش تبلیغات مستقیم است. به همین دلیل، اینستاگرام بهترین پلتفرم برای بازاریابی و جذب مخاطبان در ایران محسوب میشود. بسیاری از کسبوکارها با تدوین یک استراتژی هوشمندانه، از همین امکانات محدود برای افزایش فروش و تعامل با مشتریان استفاده میکنند.
بهتر است میمهای مرتبط و منحصربهفردی را در راستای تبلیغات محصولات و خدمات خود در این پلتفرم منتشر کنید. به این صورت میتوانید با مخاطبانتان تعامل حداکثری داشته باشید. وقتی که برای ایدهپردازی در مورد محتوای سیو شدنی از طوفان فکری استفاده میکنید، به این فکر کنید که چه چیزی برای مخاطبانتان اهمیت دارد و ارزشگذاری آنها چگونه است. این محتوا میتواند یک اینفوگرافی باشد یا عکسهای خندهدار و نقل و قولهایی که کاربرانتان میتوانند با آنها حس خوبی پیدا کنند.
کلید موفقیت در اینستاگرام، جلب توجه مخاطبان و برقراری ارتباط موثر با آنهاست. همچنین همکاری با اینفلوئنسرهایمرتبط با حوزهی فعالیتتان نیز راهکار موثری برای افزایش آگاهی از برندتان و جذبفالوورهای جدید است. امروزه اینستاگرام به یکی از محبوبترینپلتفرمهای اجتماعی تبدیل شده و بستری ایدهآل برای کسبوکارها و افراد برایبرقراری ارتباط با مخاطبان و ارتقای برند خود ارائه میدهد.
روی پروفایل خود در صفحهٔ اصلی اینستاگرام کلیک کنید تا استوری جدیدی باز شود، یک عکس یا ویدیو را انتخاب کنید و صفحه را بالا بکشید. افراد با کلیک روی لوکیشن میتوانند پستهای برتر و اخیر مربوط به آن لوکیشن را ببینند. تصویر زیر اینفوگرافیک پیج بانک مسکن است که روشهای استعلام وضعیت اعتباری صادرکنندهٔ پیج را خلاصه کرده است؛ این پستی است که حسابی دستبهدست میشود. عدهٔ بسیار کمی اکثراً ناخواسته و گاهی خواسته در اینستاگرام ترندساز میشوند؛ یعنی موضوعی مرتبط با ویدئوی آنها یا کل ویدئو را دیگران قرض میگیرند و از آن استفاده میکنند. برای مثال در تصویر زیر، روی صدای یک ویدیو کلیک کردیم و به مجموعهای از ویدیوها که با آن ساخته شده بود، رسیدیم.
میتوانید دوربین را میان کارمندان ببرید تا داستان خود را مثلاً از واردشدن به این کار یا اتفاق جالبی که با مشتری افتاده است، تعریف کنند. مخاطب دربارهٔ موضوعی یا اصلاً با موضوع آزاد سؤال بپرسد و شما جواب دهید. استیکرهای پرسش، نظرسنجی ، شمارش معکوس و ایموجی هرکدام به شکلی از مخاطب واکنش میگیرند. باید با زیرکی و خلاقیت از آنها در استوریهای روزانهٔ خود استفاده کنید.
همانطور که در بالا ذکر شد، کامنتها و ذخیرههای اینستاگرام اکنون مهمتر از همیشه هستند. با این حال، زمانی این کار را انجام دهید که برند شما جای پای محکمی در بازار دارد. اگر تازه کار هستید و هدف نهایی شما جلب توجه بیشتر به پست هایتان است، باید هشتگ های محبوب را انتخاب کنید. ارسال عکسهایی که شامل افراد میشود، یک راه عالی و آسان برای افزایش تعامل شماست. حتی اگر مواردی را برای فروش پست کنید، عکسها با مدلها تعامل بیشتری خواهند داشت. افزایش تعامل به این معنی نیست که شما یک مقاله پس از دیگری پست می کنید، بلکه باید زمانی را صرف تعامل با محتوای سایر حساب ها کنید.
کی از افزایش فروش بدش میاد؟ فروش بیشتر نیاز به بالا بردن نرخ مشارکت در اینستاگرام دارد. پس منتظر چی هستید؟ بیایید با هم به نکات افزایش نرخ Engagement مخاطب بپردازیم. افزایش تعامل در اینستاگرام آنطور که برخی فکر میکنند، کار چندان سختی نیست.
استفاده از ابزار محاسبه نرخ تعامل برای تبلیغات و بازاریابی در اینستاگرام برای شما چقدر مفید و موثر بوده است تجربه و سوال خود را از بخش نظرات همین صفحه با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید. میمها، ویدیوها یا تصاویری هستند که بههمراه یک پیام متنی در شبکههای اجتماعی منتشر میشوند. در سالهای اخیر استفاده از میمها با هدف جذب مخاطب و برقراری ارتباط با پستها و استوریها مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. شما میتوانید استفاده از این ترند داده محور را با بررسی اطلاعات آماری خود شروع کنید.
- {
- برای مثال، چند هایلایت را به معرفی کوتاه ادمینهای پیج اختصاص دهید و یا انگیزه خود از راه اندازی پیج را برای فالوورها شرح دهید. |}{
- با اضافه شدن امکانات جدید به اینستاگرام، تعریف تعامل کمی پیچیدهتر شد و به معنای میزان رابطه کاربران با صفحه شما است! |}
- ما نیز اعتقاد داریم که استفاده از این استراتژی میتواند به جذب مشارکت کمک کند.
- از طرف دیگر به دیده شدن پیج، برندسازی و افزایش فروش هم کمک بسیار زیادی خواهد کرد. {
- مثلاً اگر به صفحه دیجیکالا نگاه کنید، میبینید که تعداد کامنتهای آن بهمراتب بیشتر از بسیاری از رقباست. |}
- در این صورت شما میتوانید از نیازهای واقعی مشتریان شناخت پیدا کنید، نظرات واقعی آنها در مورد محصولات خود را بدانید و برای بالا بردن کیفیت کالای خود تلاش نمایید.
همچنین تبلیغات در اینستاگرام برای افزایش فالوورهای پیج موثر است. حتی میتوانید در ایمیل مارکتینگ خود، لینک اینستاگرام خود را قرار دهید تا مخاطبان شما را دنبال کنند. حتی میتوانید اطلاعات پستهای شبکه اجتماعی خود را در وبسایتتان به اشتراک بگذارید یا در مورد شبکههای اجتماعی خود در وبلاگتان بنویسید. استمرار و نظم در انتشار محتوا کمک زیادی به دیده شدن و افزایش تعامل اینستاگرام میکند. اگر میخواهید نظم را به خوبی رعایت کنید، بهتر است یک تقویم محتوا طراحی کنید که در آن مشخص باشد در چه زمانی قرار است چه محتوایی منتشر کنید. همچنین پیدا کردن بهترین زمان انتشار پست هم کمک زیادی به بالا بردن نرخ تعامل اینستاگرام میکند.
اما مثلاً هدیه دادن کیف پول در این صفحه خیلی مرتبط نیست و احتمالاً هیجان مسابقه را کم میکند. برای اینکه توجه مشتریان را برای همیشه نسبت به خدمات و پیج خود جلب کنید، به کاربران خود هدیه دهید. درواقع شما با تقویت حس مثبت مخاطبین، میتوانید آنها را به تعامل بیشتر در پیج خود تشویق کنید. اگر میخواهید فالوئرها اقدامی برایتان انجام دهند، باید از آنها درخواست کنید.
مستقیم ترین راه برای افزایش تعامل و هدایت فالوورها به یک جهت خاص، استفاده از دکمه های رسمی Call-to-action است که اینستاگرام ارائه می کند. آنها در زیر پستهای شما ظاهر میشوند و برای جلب توجه دنبالکنندگان، فراخوان کوتاه و قدرتمندی مانند «بیشتر بدانید» و «اکنون تماس بگیرید» ارائه میکنند. تقریباً هر صنعتی می تواند از محتوای تولید شده توسط کاربر بهره مند شود.
مثلا میتوانید در مورد نوع محصولی که میخواهید در سایت فروشگاه آنلاینتان موجود کنید بپرسید. پس پیش از آن که استراتژی تولید محتوا شبکه اجتماعی خود را طراحی کنید، باید این زمان را مشخص کنید. از جمله اطلاعات دیگری که قسمت تحلیل اینستاگرام در اختیار شما قرار میدهد، روز و ساعتهایی است که مطالب شما بیشترین بازدید را داشتهاند. برای نتیجهگیری بهتر، مرتب این قسمت را رصد کنید و سعی کنید محتوای خود را زمانی منتشر کنید که اکثر مخاطبان شما آنلاین هستند و آماده تعامل با محتوای شما.
رازهای استفاده هوشمندانه از استوری و لایو برای افزایش تعامل در اینستاگرام
ابزارهای دیگری مانند فتوشاپ، ایلستریتور، افترافکت، کنوا، پریمیر و… نیز برای کمک به شما در این راستا وجود دارند. استراتژیهای هوشمند بیدینگ مثل رانندگی با خودروی دندهاتومات کار را خیلی راحت میکنند؛ ولی ممکن است آن قدر بید را... این جمله معروف ست گادین، نویسنده و کارآفرین معروف آمریکایی، بهخوبی اهمیت... حالا اگر محصول آماده شده و برای رونمایی آن برنامهریزی میکند، گوشهای از آن را با عنوان «بهزودی» استوری کنید. همین طور میتوانید از مخاطب بخواهید سؤالات خود در استیکر پرسش بنویسد و شما سر فرصت با ویدیو به آنها جواب دهید. مهمترین فایدهٔ این کار این است که مخاطب پشتصحنهٔ پیج را میبیند.
هر چقدر ارتباط شما با کاربران قویتر باشد، شانس تبدیل شدن فالوورها به مشتریان بالقوه کسب و کارتان بیشتر می شود. چرا که ارتباط دو طرفه است و به مرور زمان میتوانید نظر و اعتماد کاربران بیشتری را جلب نمایید. از طرفی، بالا بردن نرخ تعامل اینستاگرام کمک زیادی به افزایش آگاهی از برند (Brand awareness) میکند که بخشی از موفقیت پیج اینستاگرامتان است. برای افزایش تعامل در اینستاگرام، شما باید با فالوورهای خود ارتباط برقرار کنید.
استفاده از این استیکر، فرصتی عالی را برای فالوورهای شما پدید میآورد که برندتان را بهتر بشناسند و اطلاعات بیشتری در مورد محصولاتتان به دست بیاورند. به عنوان مثال ممکن است ، یک کاربر چندینبار محتوای شما را مشاهده کند. در این صورت، تعداد ایمپرشن، برابر با تعداد بازدیدها خواهد بود.
اگر کاربران بتوانند پست شما را از طریق هشتگ پیدا کنند، نرخ تعامل آن پست نیز بیشتر خواهد شد. می بینید که محتوای برندها و اینفلوئنسرها با احترام به افراد عادی با مخاطبان خود ارتباط برقرار می کند. عکس زمانی که خواب آلود هستید و موهایتان به هم ریخته است (عمدا) بسیار جذاب تر است. اگر اهمیت تعامل در اینستاگرام را درک می کنید، اکنون زمان آن است که روی آن کار کنید. داشتن صفحه ای در اینستاگرام که تعداد فالوورهای زیادی را به دست آورده باشد، هرگز به راحتی به دست نیامده است. Am Mosseri – مدیر عامل اینستاگرام گفت پنهان کردن تعداد لایک ها بهترین کار برای ایمن نگه داشتن پلتفرم است.
شات محتوایی
امید است که انجام این توصیهها منجر به افزایش نرخ تعامل و اینگیجمنت پیج شما در شبکه اجتماعی اینستاگرام شود . آسانترین راه برای جذب مخاطب و افزایش نرخ تبدیل اینستاگرام ، پرسیدن سوال است . سعی کنید همیشه در پست خود چند سوال بپرسید و مخاطبان را با پست خود درگیر کنید. دنبال راهی برای افزایش تعامل اینستاگرام هستید؛ برای افزایش تعامل در اینستاگرام روش های خلاقانه ای وجود دارد، هم پست و هم استوری! در این مقاله، به بررسی تکنیک های جدید CRO میپردازیم و درباره راهکارهای نوینی که میتوانند تاثیر چشمگیری در بهبود نرخ تبدیل وبسایت شما داشته باشند، توضیحاتی ارائه میدهیم. اگر به دنبال افزایش فروش، بهینهسازی تعامل کاربران و کسب نتایج بهتر از استراتژیهای دیجیتال مارکتینگ خود هستید، این مقاله راهنمای جامعی برای شما خواهد بود.
پاسخگو بودن شما این حس را به کاربران القا میکند که بهجای سروکار داشتن با یک پیج، با یک فرد ارتباط برقرار میکنند. همچنین پاسخ دادن به سوالها در کامنتها و پیام دایرکت به مخاطبان شما امکان میدهد تا خود را بخشی از کسبوکار شما بدانند و تعامل بیشتری با پیج شما برقرار کنند. راه دیگری که باعث افزایش تعامل پست و استوری شما در اینستاگرام میشود، استفاده از موسیقی های ترند و محبوب خصوصاً در ریلزها است. سادهترین روش درگیر کردن مخاطبان، استفاده از ابزار Question در استوری است.
ارسال عکسهایی که شامل افراد میشود، یک راه عالی و آسان برای افزایش تعامل شماست. حتی اگر مواردی را برای فروش پست کنید، عکسها با مدلها تعامل بیشتری خواهند داشت. مردم امروزه به دنبال گسترش ارتباطات هستند و هیچ ابزاری، بهتر از تعریف کردن یک داستان جذاب نمیتواند زمینه را برای برقرار این ارتباطات مهیا کند. وقتی افراد میتوانند با محتوای شما ارتباط احساسی یا منطقی برقرار کنند، احتمال اینکه آن را با سایر افراد به اشتراک بگذارند بسیار بیشتر میشود. اگر یک فروشگاه موبایل دارید، هدیهای مثل یک موبایل، هندزفری یا گجت هوشمند انتخاب مناسبی است.
انتخاب زمان مناسب برای انتشار پستها،نقشی کلیدی در افزایش تعامل دارد. بنابراین زمانی را برای انتشار پستها انتخابکنید که مخاطبان شما فعالتر هستند و احتمال مشاهده محتوایتان توسط آنها بیشتراست. همچنین میتوانید با استفاده از ابزارهای تحلیل اینستاگرام، بهترین زمانانتشار را برای مخاطبان خودتان بهطور دقیق مشخص کنید. بهطور کلی اول صبح و اواخرشب زمانی است که اکثر افراد در اینستاگرام فعال هستند. استوری های اسپانسری یکی از محبوب ترین ابزارهای تبلیغاتی در اینستاگرام هستند که به برندها امکان می دهند تا محتوای خود را به صورت تمام صفحه و با فرمت های متنوع به کاربران نمایش دهند.
این استراتژی یکی از محبوبترین روشهایی است که به بالا رفتن تعامل اینستاگرام منجر میشود. در نظر گرفتن یک هایلایت برای منتشرکردن رضایت مشتریان از محصولات و خدمات شما ایده بسیار مناسبی برای انجام این کار است. یکی دیگر از راههای افزایش تعامل در اینستاگرام، استفاده از محتوای ویدئویی است. ویدئوها در اینستاگرام بیش از 2 برابر عکس کامنت دریافت میکنند.
میتوانید با رعایت برخی نکات و به کارگیری چند ترفند، تعامل خود را با فالوورهای پیج تا حد قابل توجهی افزایش دهید. نوع دستگاهی که کاربران از آن برای وبگردی استفاده میکنند، بر تجربه تبلیغاتی آنها تأثیر دارد. بنابراین با تمرکز روی این دستگاهها، میتوانید بیش از نیمی از کاربران اینترنت را هدف بگیرید.
این نوع تبلیغات می تواند به افزایش آگاهی از برند و جذب کاربران جدید کمک کند. همکاری با اینفلوئنسرها و تولید محتوای مشترک میتواند به افزایش تعامل شما در اینستاگرام کمک کند. اینفلوئنسرها دارای فالوورهای زیادی هستند و همکاری با آنها میتواند دسترسی شما به جامعه مخاطب جدید را افزایش دهد. البته این همکاریها باید با دقت و در راستای اهداف برند شما انجام شوند. محتوای آموزشی یکی از بهترین راهها برای جذب توجه فالوورها و ایجاد تعامل بیشتر است.
پستهای حاوی جایزه بهطرز کاملاً مشخصی در آمار تعامل از بقیه متمایزند. یکی از راه های موثر برای دانستن سلیقه مخاطبان این است که از همان ابتدا مشخص کنید که پیج شما چه نوع پیجی قرار است باشد و چه نوع مخاطب و پرسونایی را قرار است که هدف قرار دهد. به علاوه شما میتوانید تعداد دفعات به اشتراک گذاشته شدن پستها را ببینید و راحتتر از این قابلیت برای ارزیابی محتواهایتان استفاده کنید. کلید رسیدن به موفقیت در این زمینه، آن است که محتوایی خلق کنید که مخاطبانتان تمایل به بازنشر آن داشته باشند.
این مسابقه میتواند مطرح کردن یک سوال برای شرکت کردن فالوورها باشد که پس از مدت زمانی مشخص، پاسخهای درست را بررسی میکنید. سپس جایزهای که برای آن تعیین کردهاید را به دست فرد برنده میرسانید. تبلیغات پولی به هر نوع تبلیغی گفته میشود که شما برای دیدهشدن کسبوکار خود هزینه پرداخت میکنید. با استفاده از استراتژیهای مختلف تبلیغات پولی، مانند تبلیغ در موتورهای جستجو، شبکههای اجتماعی، تبلیغ ویدیویی، همسان و بنری، میتوانید این روش را بهطور موثر اجرا کنید. یکی از مهمترین مزایای تبلیغات پولی، امکان سنجش دقیق عملکرد است.
{ترفند موثر برای افزایش تعامل در اینستاگرام
|}در این صورت کمک بسیار زیادی به دیده شدن پست و بهبود تعامل در اینستاگرام میکنید. همچنین، با تمرکز بر این گروه خاص، میتوانید آنها را به سمت خرید از سایت خود هدایت کنید. هشتگها مانند نقشه راه عمل میکنند و بهمخاطبان کمک میکنند تا محتوای شما را پیدا کنند. از هشتگهای مرتبط و جذاب در پستهاو استوریهایتان استفاده کنید تا محتوایتان به طیف وسیعتری از مخاطبان برسد. میتوانیداز هشتگهای خاص برندتان، هشتگهای مربوط به موضوع محتوایتان و هشتگهای ترند درپستهایتان استفاده کنید. همچنین میتوانید با استفاده از ابزارهای مختلف بهترینهشتگها را برای محتوایتان پیدا کنید.
مثلاً یک مؤسسه کنکوری میتواند تبلیغات خود را برای افراد ۱۷ تا ۱۹ ساله هدفگذاری کند تا بیشترین بازدهی را از تبلیغات پولی خود داشته باشد. تبلیغات پولی به معنای پرداخت هزینه برای نمایش تبلیغات به مخاطبان هدف است. این هزینه میتواند بر اساس کلیک (PPC)، نمایش یا حتی اقدامات خاص مانند خرید یا تکمیل فرم، پرداخت شود.
اینستاگرام یکی از بزرگترین شبکه های اجتماعی در دنیاست که از ژوئن سال 2018 دارای حدودا 1 میلیاد کاربر فعال ماهانه است. به غیر از این اعداد و تعداد کاربران، به دلیل اینکه این یک شبکه ی دیداری است بستر بسیار مناسبی برای ایجاد کاربر وفادار است. حال شما اگر بتوانید افزایش تعامل در اینستاگرام را به درستی اجرا کنید، بدون شک شاهد افزایش فروش در اینستاگرام نیز خواهید بود. به این ترتیب فالوورهای پیج با سرعت بسیار کمی افزایش خواهند یافت. اما روشهایی برای افزایش نرخ تعامل وجود دارند که میتوانند باعث رونق کسب و کار اینستاگرامی شما شوند.
این روش، تأثیر تبلیغات پولی را به میزان قابلتوجهی افزایش میدهد و میتواند نقش پررنگی در رشد فروش داشته باشد. همچنین به یاد داشته باشید که صبر وخلاقیت کلیدهای اصلی موفقیت در اینستاگرام هستند. با تولید محتوای باکیفیت، تعاملبا مخاطبان و استفاده از استراتژیهای مناسب، میتوانید در نهایت به یک اینفلوئنسرموفق در این پلتفرم تبدیل شوید. محتوایی که مخاطب را مجذوب خود کند، او را به تعاملوادار کند و عطش دیدن پستهای بعدی شما را در او شعلهور سازد. بنابراین باید بهعلایق و سلایق مخاطبان خود توجه کنید و محتوایی تولید کنید که برای آنها ارزش وسرگرمی به ارمغان بیاورد.
اگر میخواهید فالوورها با شما تعامل داشته باشند، شما هم باید با آنها در تعامل باشید. برای داشتن تعامل، شما باید به صفحات رقبا رفته و کامنتهای آنها را مشاهده و لایک کنید. با این کار نوتیفیکیشن لایک برای مخاطبان هدف ارسال میشود و احتمالاً پیج شما را بررسی میکنند.
همراه ژاکت آکادمی بمانید تا در این سفر هیجانانگیز شما را راهنمایی کنیم. شما میتوانید با استفاده از دو روش این نرخ را اندازهگیری کرده و از تعداد بازخوردهای پستها و استوریها مطلع شوید. هر چه از هشتگهای قدرتمندتری استفاده کنید، پستهایتان بیشتر دیده میشوند و مشارکت بیشتری را دریافت خواهید کرد. وقتی که یکی از دنبالکنندگانتان به کوییز شما پاسخ میدهد، میتواند ببیند که درست جواب داده یا پاسخش نادرست بوده. شما نیز میتوانید ببینید که هر گزینه چقدر انتخاب شده و هر شخص چطور رای داده است.
قابلیت فروشگاه اینستاگرام یکی از جذابترین امکاناتی است که به این پلتفرم اضافه شده! این قابلیت به شما اجازه میدهد که اگر فروشگاه فعالی در فیسبوک یا Shopify دارید، محصولات خود را مستقیماً از طریق اینستاگرام به فروش برسانید. این روش نهتنها باعث افزایش فروش میشود، بلکه تعامل کاربران را نیز بالا میبرد و به شکل قابلتوجهی به افزایش اینگیجمنت اینستاگرام شما کمک میکند.
اینجا